2018년 3월 23일 금요일

[ Best Youtube & Comments ] 英國和香港M記「分別超大」? 英國夾娃娃難嗎?港幣$3夾一次?









 
















英國和香港M記「分別超大」? 英國夾娃娃難嗎?港幣$3夾一次?



* Comments.
- 果然外國嘅麥當勞係吸引過香港..........

- 見到倫敦感覺好親切😭

- 想去……

- 波子真係好鐘意夜晚出關於野食嘅片🌚

- 英國波友報到英國食McDonald's不如食個Fish n Chips

- 你係香港人?

- 波子你可以玩bendy and the ink machine嗎?

- 第1:42嗰隻公仔我屋企有三隻,我好想送一隻比笑波子⋯

- 去強國一定要試下踎廁ತಎತ

- 我就係英國的留學生🐽好掛住香港💚💚💚

- 拍灰燼!!!😍😍😍我要見我老公(伊恩)講笑。仲有三周目(特典)

- 笑波子 屙尿

- 我7歲就去過,我現在8歲

- 人類描

- 一開頭扮🤣😂靚仔

- 3:38 有白色野飄來飄去

- 波子,你試下玩just dance 跳deapacito

- First

- 仲諗住會係高質少少既旅遊片。。都係睇翻ming仔

- 唔好用普通話 坑

- 波子真的迷上了夾娃娃了

- 波子 在伦敦。 我在朴次茅斯。

- 大家有冇睇台灣的新聞,很恐怖,不妨可以看看

- 要訓教

- 係你去日本好運😑

- 去到外国都是要呼吸

- 吃鸡啦!波子XD

- 笑波子先生,我男神是你的支持者(me to)

- 我是小學生( ^ _ ^ )

- 第一個按贊!波友報道!

- 英國睇落去好食好多😂😂

- 為什麼香港和英國夾娃娃這麼多難

- 食,食,食完又再食(最好是試食)

- 條頸仲掛住格雷分多條頸巾嘅!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

- 頭!





If You Liked This Video,
Like And Follow This Video!


My Blog URL : qnaaboutit.blogspot.com

댓글 없음:

댓글 쓰기