2018년 3월 22일 목요일

[ Best Youtube & Comments ] Teodora Tudor, cele mai noi glume cu reclame TV: ”E una la șampon cu Cristiano Ronaldo"









 
















Teodora Tudor, cele mai noi glume cu reclame TV: ”E una la șampon cu Cristiano Ronaldo"



* Comments.
- Raul Gheba tu esti?

- Hormonu' ataca :))))

- Era mai sexy cu parul lung !

- SINGURUL VOT CORECT A FOST A LUI CHELOO

- Ai gresit sexul baiatu meu

- Zici ca e PAIN!

- Ruby Rose de Romania ?

- E o tipa funny

- Glume seci si fară haz

- Coaie are glume subtile raw

- Seamana cu Pain :)))

- 12:30 Adevarat :))))

- Tipa asta e super frumoasa

- LBGT in actiune...

- ''O cauta...Hormonul ataca''-Cheloo2k18

- Pute a LGBTP

- 12:34 =))))))))))))

- Wtf 😂😂 ce direct a fost Cheloo

- 12:33 Cheloo 😂😂😂

- Prost rau chelu asta :))))

- Seamana cu Harry Potter

- Cat de prost e cheloo, vai, sariti =))

- ?

- Non ho capito un cazzo

- Ai gresit concursul "baiatul" meu

- Ronaldo se sterge la fund cu ea

- Melodia de cand a intrat pe scena???

- Esti frumoasa😍😘😍😘😍😍😘

- Nici la parastas nu e asa trist!

- totul e regizat.punct

- Trist

- Mie nu mi-a plăcut.

- Ok eu chiar am ras la tot numarul :)))))

- Baaaa! nu imi plac "homoloaicele"

- Extrem de slab





If You Liked This Video,
Like And Follow This Video!


My Blog URL : qnaaboutit.blogspot.com

댓글 없음:

댓글 쓰기